مسابقه کرونایی «جان من ایران من»: از حمایت تا مبارزه

مسابقه تولیدات رسانه‌ای و شهروندی «جانِ من ایران من» با هدف انعکاس خدمات تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا و تقویت امید و همدلی برگزار می‌شود

این مسابقه به همت معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگسرای رسانه و با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت اجتماعی ناجا، بانک مرکزی جمهوری اسلامی و شستا برگزار می‌شود.

این مسابقه در بخش‌های عکس، فیلم کوتاه، گزارش ویدیویی(vlog)، یادداشت، گزارش، مقاله و تولیدات فضای مجازی در دو بخش رسانه‌ای و شهروندی برگزار می‌شود.

همچنین نشست خبری مسابقه تولیدات رسانه‌ای و شهروندی «جانِ من ایران من» به دلیل شیوع کرونا و پرهیز از تجمعات، به صورت زنده در سایت آپارات پوشش داده می‌شود.

نشست خبری این رویداد با حضور محمد خدادی (معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و مهدی محمدی (رییس فرهنگسرای رسانه) برای اعلام جزئیات بخش‌های مختلف، تشریح قوانین و مقررات و معرفی ارکان و داوران جشنواره برگزار می‌شود.

به دلیل شیوع کرونا و پرهیز از تجمعات، این رویداد روز دوشنبه  (۲۶ اسفندماه) ساعت ۱۲ به صورت زنده در سایت آپارات پوشش داده شد.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار می‌توانند تا پایان فروردین آثار خود را به ایمیل فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی Resanehfarhangsara@gmail.com ارسال کنند و یا به صورت لوح فشرده به دبیرخانه مسابقه واقع در فرهنگسرای رسانه تحویل دهند. دریافت فراخوان و قوانین شرکت در مسابقه از طریق مراجعه به تارنمای فرهنگسرای رسانه resaneh.farhangsara.ir امکان پذیر است.


گالری تصاویر


  • حضور دو ایرانی در هیئت داوری جشنواره تبلیغات نیویورک ۲۰۲۰

    رویداد جذاب و معتبر نیویورک که از سال ۱۹۵۷ در حال برگزاری‌ست، امسال از منظر دیگری برای ایران و تبلیغات ایران جذابیت دارد. در هیئت داوران سال ۲۰۲۰ این رویداد بین المللی هومن یگانی و پژمان فخاریان به نمایندگی از ایران حاضر هستند

    جزئیات

  • پرونده تبلیغات ال جی و سامسونگ در ایران: خداحافظی با تابلوهای تبلیغاتی شهری و فروشگاه ها

    سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی می‌گوید طی دو سال اخیر این شرکت‌ها محصولی به بازار عرضه نمی‌کردند و فقط برای تبلیغ و حفظ بازار ایران هزینه می‌کردند.

    جزئیات

  • داستان زندگی خلافکاری که صاحب برند شد!

    همیشه این‌گونه نبوده که صاحبان برند و چهره‌های موثر عرصه تبلیغات و تجارت از ابتدا موجه بوده یا از پایین‌ترین رده کارشان را شروع کرده باشند.

    جزئیات

  • مسابقه کرونایی «جان من ایران من»: از حمایت تا مبارزه

    مسابقه تولیدات رسانه‌ای و شهروندی «جانِ من ایران من» با هدف انعکاس خدمات تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا و تقویت امید و همدلی برگزار می‌شود

    جزئیات

  • logo-samandehi
  • هنری فورد

    کسی که بخاطر صرفه جویی در هزینه ها، تبلیغات خود را متوقف میکند. مانند کسیست که برای صرفه جویی در وقت ساعتش را متوقف کند.

    A man who stops advertising to save money is like a man who stops a clock to save time


    تمامی حقوق محفوظ و متعلق به کانون تبلیغاتی رادمان گرافیک میباشد . کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد

    طراحی وب و کد نویسی : گروه طراحان فناوران آینده