اخبار سایت

  • حضور دو ایرانی در هیئت داوری جشنواره تبلیغات نیویورک ۲۰۲۰

    رویداد جذاب و معتبر نیویورک که از سال ۱۹۵۷ در حال برگزاری‌ست، امسال از منظر دیگری برای ایران و تبلیغات ایران جذابیت دارد. در هیئت داوران سال ۲۰۲۰ این رویداد بین المللی هومن یگانی و پژمان فخاریان به نمایندگی از ایران حاضر هستند

    جزئیات

  • پرونده تبلیغات ال جی و سامسونگ در ایران: خداحافظی با تابلوهای تبلیغاتی شهری و فروشگاه ها

    سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی می‌گوید طی دو سال اخیر این شرکت‌ها محصولی به بازار عرضه نمی‌کردند و فقط برای تبلیغ و حفظ بازار ایران هزینه می‌کردند.

    جزئیات

  • داستان زندگی خلافکاری که صاحب برند شد!

    همیشه این‌گونه نبوده که صاحبان برند و چهره‌های موثر عرصه تبلیغات و تجارت از ابتدا موجه بوده یا از پایین‌ترین رده کارشان را شروع کرده باشند.

    جزئیات

  • مسابقه کرونایی «جان من ایران من»: از حمایت تا مبارزه

    مسابقه تولیدات رسانه‌ای و شهروندی «جانِ من ایران من» با هدف انعکاس خدمات تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا و تقویت امید و همدلی برگزار می‌شود

    جزئیات

  • logo-samandehi
  • هنری فورد

    کسی که بخاطر صرفه جویی در هزینه ها، تبلیغات خود را متوقف میکند. مانند کسیست که برای صرفه جویی در وقت ساعتش را متوقف کند.

    A man who stops advertising to save money is like a man who stops a clock to save time


    تمامی حقوق محفوظ و متعلق به کانون تبلیغاتی رادمان گرافیک میباشد . کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد

    طراحی وب و کد نویسی : گروه طراحان فناوران آینده